Happy, Dramatic, Exciting New Year

Nu är det nytt år!



Gick och la mig sju imorse, till skillnad från förut stannade inte alla över och låg i klumpar överallt utan det var bara jag och två stycken kvar till sist. Vaknade för två timmar sedan, kan lova att jag inte ser eller känner mig sådär superfräsch.
Men är det nyår så är det, så det är lugnt. Jag hade ett bra nyår, tolvslaget och stunden efter var härligast. Så ska det vara också, så yay to that!
Vi var lite sega men jag tycker vi hade det helnice anyways, champagne, godsaker och dumheter.
Känns dock lite skumt att vakna och inse att det börjar bli mörkt igen haha.




2007.
Skumt att säga det.
Hmm vad kommer det här året föra med sig..

Förändring. Antagligen mer än något annat.
Polers. Mer umgänge than ever.
Utlandsresa. Italia here I come. Använda språkkunskaperna?
Röj. Jag har rätten att använda fjantiga uttryck, för jag fyller 18.
Stil. Vänta bara tills jag har köpt den där skinnjackan och har pengar över..
Jobb. Jag tänkte jag skulle sommarjobba lite i år. Caaash.
Skola. Det blir satsning i år för att jag måste skärpa mig.
Träning. Inte ett sådant där nyårslöfte man inte håller - det blir en hel del träning för mig.
Glädje. Mycket skratt och glädje.
Sorg. Jag tror att en del saker väntar.. möjligen bara runt hörnet.
Drama. Jag har en känsla av att det här året kan bli hyfsat omtumlande.
Överraskningar. Skrämmande, härligt och oundvikligt.

Jag ser mycket framför mig. En hel del jag bävar för men massor att se fram emot. Det här året blir troligen mer händelserikt än 2007, och that's saying alot.

Näe inte så djupt.. men gårdagens mentalitet sitter fortfarande i liksom.



Ha't fint.
Ciao

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback