Halsfluss?

Min mamma sa att jag troligen har fått Halsfluss. Och eftersom att våran familj hela tiden drar på sig halsproblem så tänkte hon att jag kunde ju åka och ta halsprover, så jag kanske kunde få pencillin.

Vill inte.
Vill inte vara sjuk, vill inte ta halsprover, vill inte missa skola, vill inte sitta inne.

Jag har jätteont i halsen, skakar, är snuvig, har huvudvärk och är uttråkad.
Det som är skönt förvisso men ändå irriterande är att jag är pigg i sinnet. Jag vill ut, jag vill hitta på saker och tro det eller ej: jag vill plugga.
Främst av allt vill jag dock träffa vänner. Kan ju knappt prata i tele nu ens.

Märkte inte av något igår, trots att jag var i stallet och rörde en hel del på mig.

Nåja.. BLAH!

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Du måste verkligen bli frisk Annika och det enda bästa är att få pencillin för att du ska bli bättre för jag tror verkligen itne att det bara är nått som kommer försvinna. För ditt bästa så borde du gå till doktorn även ifall det är jobbigt för dig, men det är inte heller bra att liksom ha sådär jätteont och inte kunna göra nått annat och för att inte tala om att det kan förvärras och ta ännu längre tid för dig att återhämta dig. Vi vill ju ha dig frisk :) Krya på dig :) Kram!

Postat av: Jenny

just det, jag lider också verkligen med dig! Jag vet VERKLIGEN hur dte är att ha så ont i halsen och ha problem med halsen :( Uscha buscha.

2007-01-11 @ 21:06:05
Postat av: Jenny

..och att du verkligen måste kurera dig genom att vara hemma och inte vara utomhus så mycket för kyla mot halsen är inge bra :S Anyways ;) Get well soon! =)
(sry för alla inlägg =P )

2007-01-11 @ 21:07:47
Postat av: A

I know, men jag pallar liksom inte doktor nu:( men måste jag så..
Tack för omtanken, det är verkligen shit att behöva sitta inne nu.
Jag sitter typ och käkar soppa, banan, glass och ska väl tvinga i mig en massa te också. hoppas vi ses på måndag iaf! kram

2007-01-11 @ 21:27:34
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Kenza

Jobbigt, har precis blivit av med min "halssjukdom". :P

2007-01-11 @ 21:35:23
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback