Fredagskväll med Death Note


Det låter aningen mer dramatiskt än det är.
Grabbsen tipsade mig för ett tag sedan om den här animen, har kollat in den på youtube och den är faktiskt riktigt bra. Har hunnit igenom 8 avsnitt avsnitt hittills, så eftersom att Bokis och jag inte hade något att göra ikväll så beslutade vi ses och se på resten.
Det blir helnice, han snackade om någon annan serie också.

91794-73
Light och Ryuk

Jag ska se på en anime som handlar om en Bok, tillsammans med Bokis.. ha...ha.
Förlåt, fredagsmentaliteten.

För övrigt har dagen varit okej, men det känns förbannat skönt med helg. Även om helgen lär bestå rätt mycket av matematik och ekonomi, eftersom att jag har två betygsgrundande prov ons-tors. Jippie!

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback