16:29

sad

En sekund.. Tre veckor.. fyra dagar..

Saker förändras så fort.
Men om man inte orkar det då?

Söndag. Inte varit ute idag heller, allt jag gör ute är att frysa.
Har försökt att plugga men jag förstår ingenting, har svårt att koncentrera mig.
Det känns som att helgen varit tre timmar lång ungefär. Och jag har ändå inte gjort någonting vettigt senaste två dagarna. Sov till klockan fyra igår.

Skola imorgon igen.
Då ska jag skolka första lektionen, har skrivit "tandläkartid 09:00" i min lektionsanmälan. Vi ska nämligen ha rollspel. Jag hatar sådant, jag förstår inte varför lärare inte kan förstå att alla inte vill slänga sig upp framför en hel klass och spela upp någon fjantig scen.

Fan vad dum jag är.

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback