To the countryside

Nu drar jag till landet och syrran overnight och kommer hem på kvällen imorgon.
Vi ska väl prata, kanske glo på någon film och softa idag, men imorgon blir det hästar på agendan! Det ska ridas och det är tydligen fyra djur som behöver tas hand om. Så det blir mysigt.

så nu vet ya'll det.

Och sen så kan svensk TV ta sig, för dom tänker inte sända Oscarsgalan. Kanal 5 skulle ha köpt upp det när SVT lade av, men det verkar som om det körde sig med det.
Så där försvann den traditionen. Dumt!


Jag vill ha sommar för övrigt


Lust att kommentera?
Postat av: Anonym

önskar att jag oxå kunde åka å rida, saknar det såå!
(ramlade av för 1 och ett halvt år sedan å skadade nacken, blir bara yr av allt skumpande.. suck!)

Postat av: lelle

önskar att jag oxå kunde åka å rida, saknar det såå!
(ramlade av för 1 och ett halvt år sedan å skadade nacken, blir bara yr av allt skumpande.. suck!)

2007-02-26 @ 18:46:57
URL: http://hoppsanjaglever.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback