söndagstrött

Jag är trött. Men jag måste sitta uppe och plugga konteringar inför omprovet imorgon. Vilket i övrigt inte går särskilt bra eftersom att jag inte har något facit och därmed heller inte vet om jag tänkt rätt eller inte. Lyckat.

trött
Trött kille som tog sig friheten. Respekt.

Vad händer i veckan då?

Imorgon: Stallet after school, får med mig mamma som sällskap vilket uppskattas.
Tisdag: Ledig förmiddag. Får se om jag åker in till min enda lektion över huvud taget, tror det vore klokast med tanke på att jag är 0,7% från att bli av med studiebidraget.
Onsdag: Första tisdagen in a while jag faktiskt slutar tidigt. Stallet sedan?
Torsdag: Dunno.
Fredag: Öppen för förslag ya'lls.
Lördag: På lördag ska jag åka in till stan tillsammans med min precious Bella. Där ska jag hämta min fantastiskt, underbart, grymt übersnygga skinnjacka. Den kostar en saftig slant men är vad jag länge letat efter. Sedan ska jag och Bella dra vidare och äta lunch på stammishaket, samt glo runt lite i affärer. Looking forward to it.
Söndag: Spelning! Första gången på över fyra månader, it's about time.

Shit jag borde verkligen gå och lägga mig nu. Tror jag skyndar mig och tar en snabbdusch, sedan kollar jag bara på ett av dom nya Scrubsavsnitten(duh, prioriteringar). Det fastnar ändå inte när jag pluggar såhär dags.

Och jag vill avsluta med att förtydliga hur dum jag är, för jag sa att jag skulle skärpa mig i skolan och har ändå två IG varningar och grym frånvaro.
Natti!

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback