Skinnjackor, sallad, och Proviva

Det lovar jag er, ni som funderat på att börja vara lite hälsosamma och dricka Proviva regelbundet.. don't. Det smakar som synden. Utspätt diskmedel med en touch av magnesium, mm yum.

Idag har jag och Bella lallat runt på stan, the main mission var att äta lunch på favorithaket samt hämta ut min underbara skinnjacka. Salladen smakade himmelskt och jackan är införslaffad och som om det inte vore bra nog så har jag och Bella haft riktigt jävla trevligt. Och vi har tillsammans kommit överens om att vi kan vara lite grova i käften ibland, och att vi kanske borde ändra på det. Självinsikt då den är som bäst.
För övrigt är Gooh! en alldeles utmärkt fikadestination när det är kallt ute. Grymt god morotskaka.


Morotskaka, yum

Nu har jag ordnat en fet fruktsallad, hyrt Scary Movie 4 och inväntar Bellas sällskap. Vi skildes åt en stund på eftermiddagen men couldn't be separated for too long, cause she's mah precioous.

Ciao

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback