Laktosintolerans?

mjölk

Det verkar som att det finns en risk för att jag är laktosintolerant. Vilket vore ganska förjävligt för jag älskar musli och mjölk, ost och bregott. Och mjölkprodukter är ju grunden till hur mycket som helst.
Men hur som helst så ska jag under en vecka undvika så mycket mjölkprodukter som jag kan, att vara helt utan kommer inte fungera(speciellt inte med skolan och så) men.. får se om det gör någon skillnad.

Riktigt annoying.

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Vad får dig att tro det?(lät stöddigt, inte så jag menar givetvis).Men om du misstänker det, så kan man alltid ta provtester o så , så får man svaret :)

Postat av: N

Jag är laktosintolerant, och jag äälskar ost och andra mjölkprodukter. Det funkar bra med laktosfri mjölk (som iofs smakar lite som tysk kaffegrädde) och ost, den enda nackdelen är att det är lite dyrare.

2007-02-08 @ 22:04:54

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback