I've got a party to go to

Så ikväll är den omtalade 17 och 19års festen, ska dra dit alldeles strax.

Och trots all skit runt omkring, trots att mitt smink för mig att se blåslagen ut, trots att mina fötter gör farbaskat ont i dom här pumpsen, trotts att jag ser suddigt med mina linser så ska jag ha jävligt kul för det behöver jag.
Jag tänker försöka i alla fall, se till så det inte slutar med den festversionen jag kör på ibland: sitta i någon soffa eller stå i något hörn och se rädd ut.
Hey, alla kan inte vara socialt begåvade i alla sammanhang.

Men jag känner mig lite hotness ändå, har köpt en ny klänning och har för första gången i mitt liv fixat foundation och puder. Känner mig lite stolt faktiskt, och nu slipper jag se sådär härligt röd ut i ansiktet hela tiden.

Ciao, hoppas ni får en trevlig kväll..

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

jag hade verkligen behövt bli ditdragen till en fest. Det är det enda jag behöver nu, och jag är också spänd på hur du ser ut :) Det är säkert jättesnyggt :)

2007-02-03 @ 21:47:31
Postat av: A

jo, det var ganska skönt att komma iväg så. vi får hitta nått vi båda kan dra på nån gång!
jag fick inga bra bilder på hur jag såg ut men jag tror jag fastnade på nån bild så om jag får tag på dom bilderna så. plus att du kommer få se klännigen IRL säkert;)


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback