Indonesien



Vissa ställen på jorden är så sanslöst vackra.
Att titta ut genom fönstret på snön, att ha vetskapen om att halva året är en längtan till någonting varmare.. det ger mig perspektiv. Jag vill iväg, jag kan inte bo här i hela mitt liv.
Jag har å andra sidan aldrig varit den som längtat till utlandet för värmen skull - dvs att ligga och sola på en strand är inte särskilt lockande i mina öron. Jag vill se saker och det är ju trevligt att i samma veva slippa frysa arslet av sig.

Sverige i all ära, men det finns så mycket vackert världen över att jag får huvudvärk av bara tanken.
Indonesien är ett praktexemplar på ett land som är njutning att vila ögonen på och förhoppningvis tar jag mig dit någon dag.




Jag kan knappt vänta på att se vart framtiden tar mig.


Lust att kommentera?
Postat av: aenigma

Jag har varit i ett av de länderna som jag ansåg skulle vara ett praktexempel på vad skönhet är. Och det var verkligen det. Columbus steg i land på Dominikanska Republiken och sa "det här måste vara världens vackraste plats" och det är fortfarande vad jag tycker att det är också hittils i mitt liv! :)


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback