Åh, Skopunkten..

Åh, Skopunkten..

Dom här skorna, är verligen sjukt fula. Samtidigt känner jag ett begär att gå och köpa dom. Det skulle se så.. läckert ut, med skinnjackan och de röda jeansen. Så fel att det blir rätt.
Hade jag haft mindre fötter hade jag antagligen köpt dom också, men nu råkar det vara så att 41:or inte alltid gör sig särskilt väl i platta skor. Tycker jag då, måste vara skönt att ha den storleken och inte bry sig.

Ciao!

Lust att kommentera?
Postat av: Maya

Svar från bloggen; Haha, jovars, men det går rätt fort... :)

Postat av: Bella

Jag känner exakt likadant. Should I, or should I not. De finns i svart också, man kan köpa båda två^^ MEN de är ju så...så...fruktansvärt konstiga.

2007-03-01 @ 12:51:48
URL: http://thesixties.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback