A typhical thursday

Det har varit en seeeg dag. Men jag känner mig rätt uppåt ändå, sitter och ler åt lite saker..:)

Det har dock varit lite irriterande också; Idag när jag rev av papper ur min skrivbok i skolan fick jag frågan varför. För att lägga i återvinningen, svarar jag. Svaret jag får? "Jaha jo, men du är ju vegetarian"
Okey, just for the record så var det där en av dom dummaste kommentarerna i år. Jag menar mina matval är ju verkligen direktrelaterade till miljövett. Ett tips till er som har dylika fördomar är ju att inte slänga ur er vadhelst ni tänker, det är irriterande.
Nu var det här då inte värsta grejen, det är snarare när flera saker byggs på varandra som det stör mig.

Hum, annars då?
Jag hade jättetrevligt igår och provet gick ganska bra, och även om idag har varit segt och imorgon antagligen också blir det så är det ju faktiskt helg snart igen - yay! Har inte så jättefullt upp i helgen, det blir fest och så måste jag iväg och köpa lite sker. Det enda som skaver är den tydliga avsaknaden av pengar efter skinnjackeköpet. Nog för att det var värt det men det kommer ställa till med en del problem ett tag framöver.
Nåja, jag får hantera det som det kommer då.

Nu ska jag försöka hålla mitt humör uppe och lyssna på lite djup musik, ciao.


Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Buhuu, du har ju klippt bort mig på din profilbild ;) Närå, skoja bara med dig =P Very najs profilbild på dig =)

Postat av: A

haha hade jag haft med båda hade folk undrat vem som var jag ju:P men tack så mycket=D

2007-02-15 @ 20:46:08
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Bella

Haha vem fan sa det?SKHHHHHILLAT.

2007-02-16 @ 14:14:09
URL: http://thesixties.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback