Magnus Betnér - Inget är Heligt

image342Jag hade sett fram emot gårdagens show i flera månader och hade väldigt höga förväntningar, bara för att Magnus är så jäkla briljant i alla klipp jag har sett.
Och jag blev inte besviken på långa vägar, här snackar vi oavbrutet garv i nästan två timmar. Han skämtar rått om känsliga, relevanta och irrelevanta ämnen. Mitt i allt är han väldigt intelligent och man får oundvikligen en tankeställare.
Jag kommer ha stora svårigheter att besöka Aftonbladets hemsida med gott samvete efter dom här timmarna, just den tidningen och dess anställda har han inte mycket till övers för vilket märks under hela showen. Han ger oss väldigt bra anledningar att hålla med honom om att Aftonbladet är just skit. 
Hans minspel är underbart, och han går runt mycket på scenen och verkligen utnyttjar utrymmet han har. Vi satt på tredje raden också, det hade inte kunnat varit bättre.

Jag tycker speciellt om när han kallade Carola ett jävla as för att hon delade ut Idolbilder till fattga sjuårinar i sydamerika under förra årets faddergala, eller när han berättade om nazisterna som skickade mordhot på maskinskrivet papper med tippex på.

Magnus Betnér nästa år igen - garanterat.

Lust att kommentera?
Postat av: emmi

oj va klockren han va! :D lätt nästa år igen! :D


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback