Dagens

image351
Klänning: MQ
Halsduk: H&M
Dojjor: Din Sko
Strumpbyxor: Gina Tricot

Min skola är såpass ödmjuk att de lånar ut Digitala systemkameror över jullovet till de som går foto, så nu har jag fri tillgång till en Nikon D40 de närmsta veckorna. Sweet!

Känner mig såpass friskare idag att jag har varit iväg till skolan samt en sväng till centrum för att handla julklappar. Imorgon får bli slutspurten, tänkte dessutom hinna med att klippa mig då. I övrigt verkar dagarna fram till jul relativt händelselösa, får se till att göra någonting vettigt utav dom.
Fota, exempelvis:)

(Ursäkt min sura min på fotot. Jag är glad egentligen, hm)

Lust att kommentera?
Postat av: Isabella

Looking gorgeous;)

Postat av: A

thanks precious;)

2007-12-20 @ 20:53:31
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback