Skabbish

image280Jag är väldigt classy idag. De svarta stuprörsjeansen som sitter lite löst, det gråa linnet som glider upp och hela tiden visar lite av magen. Det lite ruffsiga håret, det något utsmetade sminket. Det är verkligen sexigt.
Ska till stallet om en liten stund, så jag orkar inte fixa mig. Jag ser nästan lite rockerchic ut, kan försöka intala mig att det är meningen. Äga skabbet liksom, det är det enda rätta.

Hade väldigt kul med precious igår, vi spelade in dom mest störda videosarna ever och såg på en besynnerlig film med Will Ferrel(glömt namnet),


Hoppas ni får en superfin dag i solen, det är fortfarande sommar ya'lls!

P.S Lyssnar på 
Morrisseys version av Please, Please let me get what I want, originalet är från The Smiths men den bästa covern gjordes av Clayhill till This is England soundtracket. Jag har dock inte fått tag på Clayhills ännu. Fin låt anyways. D.S

Lust att kommentera?
Postat av: jenny

Älska converse! =D ;)


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback