Min stil idag

image271Det var ett tag sedan jag hade på något värt att visa upp, men idag kändes det rätt schysst. Såhär ser jag ut idag, nyklippt sedan imorse!
Ni får ursäkta att jag ser så sur ut:)

* Jeans hög midja, Crocker JC
* T-shirt, JC
* Stövletter, Din Sko
* Pilotbrillor, H&M
* Väska, Wedins

(klicka för förstoring. Blir lite pixlig dock)


Edit: Har varit en grymt bra dag, träffade Emma på stan och vi hade det riktigt mysigt! Sen så har jag fått jätteschyssta komplimanger gällandes hår och stil, en försäljare från Tele2 kommenterade mina kläder två gånger, Innan han började prata om telefoner sa han att jag var snyggt rocker och det sista han ropade efter mig var att jag har schysst stil. Verkligen kul att få uppskattande kommentarer från folk man möter på stan sådär:)


Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Asnajs! =D Jeansen var jättefina =)

Postat av: Jenny

Håret såg också ut att bli fint klippt =)

2007-08-21 @ 12:33:20
URL: http://anewbeginning.blogg.se
Postat av: Isabella

Skitsnyggt!

2007-08-21 @ 16:21:44
URL: http://ohsostylish.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback