Killar

Jag förstår mig helt enkelt inte på dem.
(Då bör väl också nämnas att mer än hälften av mina kompisar är just killar).

Hah.

Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

Är vi jobbiga? O_o

2007-08-11 @ 15:16:19
Postat av: A

Ja ni är hur knepiga som helst ju! Jag måste be dig tolka situationen jag syftar på, du är ju kille själv så vi får se om jag blir klokare på det;)

Postat av: pia

haha, skämta inte. jag har bara killkompisar sen lumpen, och inte förstår ja mej bättre på dom för det... kan ha att göra med att vi tjejer är sjukt komplicerade, eller nått. för killar tänker egentligen väldigt simpelt.. haha.

2007-08-11 @ 22:52:34
Postat av: Sebbson

Så simpla e vi faktist inte :P
Kan vara minst lika komplicerade som tjejer, fast det är väl inte lika ofta xD
Jag känner mig komplicerad iaf (^^;>

2007-08-11 @ 23:16:28

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback