Jag är tydligen en "Hoora!"

I lördags fick jag nöjet att bli kallad alla möjliga saker.
Jag var påväg hem till en kompis när jag träffade ett gäng på ca sju fulla grabbar som var runt 15år. Jag hör hur de börjar vissla och ropa saker efter mig i stil med "heey snygging", "shit får vi ta med henne hem?" och annat som bara är småroligt. En av killarna går fram till mig och snackar. Han frågar hur läget är och undrar om jag vill med på fest, jag säger nej varpå han frågar om jag har pojkvän och om han kan få mitt nummer. Jag ler och säger nej, säger att dom får ha så kul och går sedan vidare.
Då jävlar ropas det saker.
"Hora!"
"Får jag kämma på dina tuttar?"
"Hey jag skulle vilja knulla dig i röven!"

Jag bara pekade finger lite halvmoget och gick vidare.
Men jag förstår inte hur dom är funtade? Jag kan inte påstå att det är så jättekul att få sådant ropat fter sig även om jag inte tar åt mig, det är bara obegripligt.


Lust att kommentera?
Postat av: sandra

neej. sånt där är bara omoget!


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback