He doesn't look a thing like jesus

image268

Jag hade tråkigt och gick in på youtube för att kolla på lite liveframträdanden med The Killers. Sångarens röst är så fantastiskt fin, och 
den här lugna versionen utav When you were young är bara underbar rakt igenom. Dessutom verkar dom vara väldigt intelligenta människor med hjärtat på rätt ställe. Å andra sidan måste man nog vara det för att kunna skriva deras musik.. Att jag alltid blir lite emotionell av deras låtar får det vara värt. Vad lyssnade jag på innan dem egentligen? Tack tokyotidbits som la ut deras video till Read My mind, hade inte lagt märkte till dem annars.

För övrigt är det här är nog första helgen på sommarlovet som jag är hemma och inte kommer umgås med Sebbe. Undrar vad han gör nu? Hoppas att han har det bra där borta och får tillfälle att maila snart..


Lust att kommentera?
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Postat av: Isabella

Joy, själv sitter man i smärta framför datorn med en mor skrikande i bakgrunden om att jag inte får sitta framför datorn. I miss you.

2007-08-18 @ 20:49:48
URL: http://thesixties.blogg.se
Postat av: A

FashionWay: yay, no thanks
Isabella: Precious:( inte bra om du har ont. I miss you too!

2007-08-18 @ 20:56:54
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Isabella

Alltså han sjunger fruktansvärt vackert..man får fan gåshud.

2007-08-19 @ 18:13:46
URL: http://ohsostylish.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback