God Morgon

Vaknade för en liten stund sedan. Gick och la mig klockan sex imorse, men det är lugnt. Det är ju lov fortfarande.
Underbara lov som tar slut om 8 dagar. Det finns väldigt mycket att se fram emot till skolstarten, faktiskt, men det finns också en bunt människor jag inte orkar träffa.
Vill inte tänka på det nu faktiskt, tror jag ska förtränga det en stund till. Kan ju tänka på igår istället, det var väldigt trevligt.

Hursom så har jag fått mina åtta timmar skönhetssömn och nu ska jag väl försöka göra någonting vettigt utav dagen, vad nu det skulle kunna vara(förslagsvis inleda med en dusch men samtidigt känns det lite käckt att sitta här i små shorts och slarvigt knäppt skjorta med lite rufsigt hår. Av någon anledning).

Lust att kommentera?
Postat av: pia

hhaa^^ de låter käckt:D.

2007-08-13 @ 16:38:35
Postat av: Emma

oja, ingen gör det som Tim Burton! :D


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback