fnitter

Ni får först och främst ursäkta mina tråkiga inlägg men min dator har ju kraschat och på föräldrarnas kan jag inte föra över bilder och fixa med sådant. Får väl fixa det om min dator inte blir lagad men för tillfället är det segt.

Så anywaaays.
Jag vet inte vad som flugit i mig men på senaste tiden har jag varit alldeles grymt fnittrig. Jag börjar och sedan kan jag inte sluta, ibland blir det skratt också. Hela skoldagarna i princip. Ibland på lektionerna börjar jag flina och når nästan den där gränsen där jag bara måste fnittra hysteriskt men hittills har jag lyckats hålla tillbaks.
Ja jisses. Påfrestande för omgivningen men trevligt för mig I guess. Haha yeah.

Ikväll blir det köp av terminskort på Friskis och första träningen sedan i sensomras - nice! Nu när det snart blir för kallt för att jogga är det soft att kunna åka till friskis istället.

Ha en superb torsdag!

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback