Dagens duktiga

Jag tröttnade på att sitta inne och tänka så jag drog mig till jogginspåret istället. Spåret är bara 800m per varv men har mycket upp- och nedförsbackar. Så först joggade jag ett varv, sedan gick jag ett. Sedan joggade jag ett till.
När jag kom hem gjorde jag 110 situps och 50 benlyft. Phew!

image267Nu om en stund ska jag hem till min syster(bilden föreställer henne på vårat landställe för några veckor sedan). Hon ska bjuda mig och föräldrarna på pastasallad, sen så stannar jag över till imorgon och spenderar dagen med henne och hästarna. Och katterna. Och illrarna, råttorna, kaninerna, hundarna.. Rena rama Zooparken där ute. Det blir skönt att komma hemifrån så får jag kanske tänka på lite annat.

Ha det gött!

(För övrigt är jag kär i
One Republic. Totalt förälskad. Jag rekommenderar ingen speciell låt, lyssna på alla. Dock är Mercy minst favorit.)


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback