cause I don't shine if you don't shine

Jag skaffade bloggen för att göra något så ointressant som att skriva av mig. Men nu så fort jag gör det får jag dåligt samvete. För vem är jag att klaga? Det finns många som har betydligt värre saker än mig att bekymra sig för, många som det är mer synd om. Men likförbannat kliar det i fingrarna just nu, för det gör så ont att se på. Jag vill skriva ner rad efter rad om det som betyder så mycket.
Exempelvis hur jag önskar att mina vänner skulle få må helt bra. Att min familj skulle slippa sina problem. Att alla skulle få vara friska och känna sig nöjda.
Fan ta ångest, depression, ätstörningar. Allt som förstör för er.

Fan ta den där känslan av att inte duga.

Allt det där, åt helvete med det.


Lust att kommentera?
Postat av: Harith

so does this mean att vi kan sluta leka : "jag pratar inte med dig längre?" =P

Postat av: Jenny

Skriv hur mycket du vill oavsett om vad =) Du ska inte behöva få dåligt samvete, det är din blogg och du lever det HÄR livet. O inte någon annat liv eller någon annnans. Jag tror ingen skulle ha emot ifall du skrev av dig helt enkelt och tänk på som sagt att det här är ditt liv, som du lever nu så såklart att du ska få skriva om det =)

2007-08-18 @ 15:17:43
URL: http://anewbeginning.blogg.se
Postat av: Anonym

Harith: nope. Vi leker inte någonting, vi bara pratar inte.
Jenny: Tack för dina ord=) ska definitivt försöka tänka så.

2007-08-18 @ 15:30:14
Postat av: Isabella

Få aldrig dåligt samvete love, aldrig. Precis som Jenny skrev är det din blogg och du har rätten att skriva precis vad du vill.
Always a phonecall away om du vill prata (L)

2007-08-18 @ 16:10:39
URL: http://thesixties.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback