Bloggar jag läser dagligen

image265

Jag måste erkänna, nästan lite skamset, att jag följer familjen Schulman.
Alex blogg hittade jag först, därifrån blev det hans bror Calles och så förstås hans fru Katrins. Jag besöker dessa dagligen, ofta flertalet gånger. Den främsta anledningen till detta är förstås deras fantastiskt ärliga inlägg. Man ser inte mycket av det här i andra bloggar, och de här personerna räds inte namedroppa hejvilt och bjuder verkligen på sig själva. Dessutom uppdaterar de ett flertal gånger om dagen.

Frankincense - Hanna Fridén bjuder också på sig själv. Hon är dessutom riktigt tuff och står på sig i alla situationer. Typ när en kille taffsar på henne på gatan och hon obekymrat berättar om hur hon spottar honom i ansiktet och skriker åt honom. Hon skriver mycket intelligenta inlägg ochuppdaterar också flera gånger om dagen.

Lust att kommentera?
Postat av: Emmi

haha, kollade in kalles. den var rolig! :D

Postat av: Emmi

OJ. skrollade ner i hans blogg och vad får man se. EN KUK. haha, äre därför du gillar den ;)
haha

2007-08-10 @ 13:27:47
URL: http://blameitonbadluck.blogg.se
Postat av: A

haha hrm inte sett det inlägget innan.. men nu gick han nog om Alex blogg i ordningen;)
haha nejdå. ganska nasty bild faktiskt:P

2007-08-10 @ 13:30:18
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback