Weekend

Gick och la mig tre inatt, men fick minsann inte sova ut imorse för mina fåglar skrek. Och skrek. och skrekskrekskrek. Det var rätt påfrestande, och när jag väl gick upp och hade klätt på mig så slutade dom. Ondska.

Nu måste jag plugga Geografi, för min lärare är sadistisk. Han har nämligen beslutat att vi till provet utöver allt i boken, ska kunna peka ut alla länder och huvudstäder i Afrika, Asien & oceanien.
Man tycker att det är tillräckligt. Men Nej, sedan får han för sig att vi ska ju kunna peka ut bergskedjor, floder, öar, lite andra städer och hav också.
Fattar han hur jobbiga länder och huvudstäderna är i Afrika? 
Gubbjävel:)

Men ikväll blir det Japanskt käk på stan med ett gäng kompisar och innan det ska det shoppas lite, så medan jag sitter gråtfärdig framför mitt Värdsatlas kan jag i alla fall räkna med bättre tider.

Lust att kommentera?
Postat av: Minna

vad got tmed japanskat


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback