Movienight(s)

image174

De senaste dagarna har jag sett mycket på film. Flying Daggers, Anchorman, Meningen med livet och 40 year old virgin(alltså är man uttråkad så..).
Den som i mitt tycke var mest sevärd är Flying Daggers, en mycket vacker kinesisk film. Anchorman är förvisso jäkligt kul och Monty Pythons Meningen med livet sjuk som alltid, men den här filmen hade så mycket mer.
Jag trodde inte alls att den skulle falla mig i smaken eftersom den faktiskt innehåller mycket svärdfighter och en hel del dödande med jämna mellanrum. Men om filmskaparna lyckas använda det på ett sätt som ändå gör att filmen är vacker, så är den baskemej sevärd! Fast handlingen involverar givetvis en kärlekhistoria, om än mycket dramatisk och oväntad.
Cool.

Lust att kommentera?
Postat av: Bella

Jo han på bilden var vacker!


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback