Michael Jackson

image150 image151
Till v: Foto Bob Gruen

Det är faktiskt så att jag helt enkelt inte greppar det. Vad hände med killen till vänster? Det är helt otroligt att det där ens är samma person.
När jag ser videos på honom genom åren varierar utseendet brett. Att en människa har haft så många ansiktet är surrealistiskt.
Vad hände?

Det enda jag vet är att killen som skrev Black or White, Earth Song, Dirty Diana, Billie Jean, Thriller, Smooth Criminal, Blame it on the Boogie, Beat it, They Don't care about us, The Way you make me feel; den killen kunde sin sak.

  

Black Or White, Live Ackuland 1996 (videointro först)
Earth Song, Ackuland 1996
You were There, 1990
Dirty Diana, Live Rom 1988
Billie Jean, Motown 1983 den första moonwalken
Can you feel it, 1981
Blame it on the boogie, 1977
Got To be There, som barn 1972


Lust att kommentera?
Postat av: Filippa

Michael är så jävla bra.

Postat av: alma

Alltså. Mickal Jacsson var mkt sötare när han var yngre.:) jag tycker inte om att han ser så konstugt ut :P

2007-04-07 @ 11:22:53
URL: http://www.tvillingsjal.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback