"Jag har inget blod kvar"

Nästan i alla fall.
Eller okej, jag har rätt mycket kvar. Men fyra sprutor rymmer en hel del jag lovar..
Ugh, jag är inte så förtjust i sjukhus men idag bar det av för att ta lite allergitester. Lyckan är dock stor nu när det är överstökat, eftersom att nu får jag äta vad jag vill igen! De där dumma testen kräver två dagar utan fullkorn och laktos och på det är jag vegetarian. Men det positiva är ju att banan(halva min varierade kost de här dagarna) faktiskt är hilma gott.

I övrigt så är det inte bara jag som hängt på sjukhus senaste dagarna. Min mamma ramlade ner för en trappa häromdagen, samma natt svimmade hon av smärta så det blev sjukhuset för hennes del. Lyckligtvis var det inte värre än ont i musklerna men det var mindre kul att hitta sin mamma liggandes i hallen.. Hon mår hursomhelst mycket bättre idag.

Och som avslutning vill jag bara nämna att min syster spontanköpte en häst igår och att jag ska få en ny dator. Det gör mig alldeles varm inombords så jag ville dela med mig lite.

Ha det helt lovely ya'lls, nu ska jag packa!

Lust att kommentera?
Postat av: Moa Turander

Ja visst är det så! Nu undrar jag en sak, hur får man egna bakgrunder/teman?

Postat av: Crazypill

gött med ny dator!

2007-04-11 @ 19:03:17
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Bella

Shit prece hoppas allt gick bra!<3

2007-04-11 @ 20:44:39
URL: http://thesixties.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback