Estetisk plastkirurgi

Ska jag kanske genomgå. Det talas om det, men det slutgiltliga beslutet ligger hos mina föräldrar eftersom att det kostar en slant.
Det skulle innebära att man tar bort/viker in en del av brosket i mina öron så att öronen inte står ut så mycket längre. Det är ett simpelt ingrepp och jag skulle få bättre självkänsla, så why not egentligen?

Det känns väldigt ytligt, och å andra sidan är det ju det också. Men för mig skulle det innebära en stor skillnad, att kunna ha uppsatt hår i stallet eller när jag tränar utan att känna mig rentav ful.
Vet inte när det skulle bli av dock, för under ca en månad måste jag gå med bandage/pannband och det känns lagom kul i skolan. Samtidigt vill man inte se messed up ut på sommalovet heller, men det där är ett klart senare problem.

Det känns hur som helst spännande!

Lust att kommentera?
Postat av: Bella

Ah shit prece, visste inte att du kände så.

Det ska alltid vara så kontroversiellt så fort man nämner plastikkirurgi, men vad är problemet när det får en att känna sig bättre liksom.

Du vet att jag alltid tycker du är vacker men om det här kommer få dig att må bättre, then you should totally go for it.

Postat av: A

thanks love det värmer! just nu håller jag tummarna för att mina föräldrar ska anse att det är värt pengarna. det skulle betyda väldigt mycket för mig!

2007-04-07 @ 11:14:46
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Marie

Hm.. jag opererade in ena örat (bara ena stod ut) förra sommaren och jag fick det gratis. Sen tror jag "bara" du behöver ha bandage i ca 2 veckor. Jag behövde bara ha det i ca en vecka iaf.
Hoppas dina föräldrar går med på det. :)

2007-04-08 @ 15:24:32
URL: http://marieJHk.blogg.se
Postat av: A

det låter ju jättebra! Där jag läste var det väldigt petigt med bandage länge och så, men det kanske beror lite på också, eftersom att du "bara" opererade ena örat.
tack så mycket, det hpppas jag med:)

2007-04-08 @ 15:55:16
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Marie

Ja. Men kostar din operation alltså? :S lycka till :)

2007-04-12 @ 09:39:49
URL: http://marieJHk.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback