Självdistans

Jag blir lite fundersam efter alla dessa idolauditions. Folk som är säkra på att de kan sjunga och har talang, men så går det käpprakt åt helsike.
Så sitter man hemma i fåtöljen och tänker "men hjälp har de ingen självdistans? Det där kan ju jag göra bättre!"
Så slår det mig. 
Det var säkert precis så de här talanglösa typerna tänkte innan de tog sig modet till att söka.
Tänk om jag är en av dom? Tänk om jag verkligen är usel på att sjunga?

91794-15

Imponerade inte

Upp till bevis eller vad säger ni? Det får bli Idol 2007 audition för min del.   







Lust att kommentera?
Postat av: Fia

asså så tänker jag också, jag tror jag kan sjunga och folk omkring mig säger att de tycker om min röst men de tondöva människorna som är med i IDOL någon har ju sagt till dem att de låter bra...så allså jag vet inte, jag vill söka men om det nu skulle vara så att ja suger så vill jag inte skämma ut mig på tv liksom,,,


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback