Pirates vs bilar

Så sitter man förväntansfull i biosalongen, väntandes och längtandes efter pirater och äventyr.
Så är det reklam för animerad film.
Sen för the grudge, sedan mot droger.. sedan mer animerad film.
Så efter kanske tjugo minuter så kommer Bilar upp, ytterliggare en animerad film.
Vilken lång trailer, tänker vi.
Så går minutrarna. You see where this is going, de startade fel film. När felet rättats till hade vi spenderat en halvtimma med reklam och animerad crap, och sedan fick vi se.. yeah you guessed it, ännu mer reklam!
Till slut började förstås filmen, och fasiken vad härlig den var. Att jag inte sett den tidigare?


 
Naw

Så har jag köpt mig nya jeans, ett tufft skärp, smink och lunchat med precious. En bra dag, nu är jag trött så ska väl återhämta mig lite innan jag käkar middag. Sedan blir det till att färga håret, woho(dvs om någon i famlijen hade tänkt hjälpa mig som de lovat).

Imorgon är också en bra dag.
Nice.

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback