En mucho bra dag :D

Idag har varit jättetrevligt och kul! Har fått en fin, stickad tröja med svartvita ränder från MQ och ett par stövletter från Din Sko. Helnöjd med båda, även om det smärtade förvånadsvärt att gå i skorna.
Jag får ta och vänja mig tror jag minsann.
Efter härliga moments med vännerna, lite skolk(ursäkt? "jag blev biten av en katt"), besök från prece & brushan och en god middag så är jag mycket nöjd med dagen.

Och tro det eller ej men jag kan göra en rätt grym imitation av ''RinRingAnna' från Idol. Om ni inte har sett det, gå in på
www.youtube.com och sök på "Idol Sweden Anna".
Det är kul, och faktiskt, och Anna tycks hantera det jäkligt bra såhär efterråt.
And just for the record, jag pratar normalt inte som henne.

A good day
En liten sammanfattning

Jag inser att poserbilden rent kroppsligt inte är så smickrande, men även om horisontella ränder är snyggt ser man ju lite bredare ut. Men det gör inget, den här tröjan kommer att vara underbar nu till hösten/vintern.

Jag är glad, livet leker, jag har underbara vänner.

Ciao Belli!


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback