Pic på Mando Diao från i onsdags

Tänkte lägga ut en schnygg liten bild min kompis tog i onsdags på konserten. So here it goes:


Pic på Mando Diao från i onsdags
Foto: Emma

Söndag.
Söndagar är sega för det mesta. För mig i alla fall. Du kan inte göra något jättespännande framåt kvällen eftersom att det är skola dagen efter, och folk är för det mesta upptagna under dagen.
Jag var och red i förmiddags, men nu då? Ska väl traska iväg på en promenad och köpa lite käk, men hur spännande det är kan ju diskuteras^^

Lycka! Jag ska få en skinnjacka jag har spanat in på tradera, jag menar hur underbart är inte det?
Om jag vinner auktionen dvs, det är bra pris hur som helst och den är precis så retropunk som jag vill ha den. Underbart, jag har mätt och sett att den ska passa mig men det finns ju inga garantier så det blir exciting.

Ciao!

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback