Oh we've been around..

in Stockholm, that is.
Idag så bar det av mot stan för att möta upp lite folk. Jag hängde med när Bella skulle göra ett fotoprojekt till skolan och vi har åkt runt mellan diverse secondhand och vinylbutiker för att fotografera lite punks. Vi har varit vid St:Eriksplan, Hötorget, Drottningatan, Kungsgatan, Mariatorget, Odenplan, Rådmansgatan, Gamla Stan , Slussen.. 

lördagen
Yeah we walkin'

Det har kollats på gamla goa vinylskivor(jag säger bara det: Joe Cocker) och snygga skinnjackor.
Men det blev inget köp av den sorten,  det blev ett snyggt halsband från HM's herravdelning för femtio spänn istället.
En soft dag, lite trist väder men det gjorde sig bra på bild i alla fall.

Sitter just nu och kollar lite på TV, och fastnade på TV3. Hus i Helvete, är programmet jag försöker ta mig igenom. Jag förstår dock inte varför, för det är pinsamt bara att titta på det.
Senare ikväll blir det däremot till att se på The Butterfly Effect som visas på kanal 5, den är riktigt bra faktiskt. Det är kul med Ashton Kutcher i seriösare roller, för han passar faktiskt galant i den här filmen.

Äh, jag vet inte. Lite osammanhängande. En skön dag, även om jag just nu är rätt irriterad av någon anledning? Oh well.

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback