Mando Diao @ Debaser

Igår var det läge för konsert, nämligen Mando Diao. Jag blev erbjuden en biljett av en kompis, och jag kan inte påstå att jag direkt lyssnat på dom tidigare men jag vet ju vilka de är och jag har ju hört låtar som spelats på radio eller på MTV, och tyckt om.
De var riktigt duktiga och bra live, problemet många band dock har, och även dessa då, är att många låtar är himla lika varandra. Men de hade en bunt låtar som lät grymt och som alla i rummet kände till så det var ju schysst stämning.
Jag säger det, konserter ska man gå  på oftare. Och just på Debaser är det så närgånget och nice, ja ångrar verkligen att jag inte såg The Strokes när dom spelade där för några veckor sedan.
Sen vore det jättekul att se Panic! at the disco nu i helgen, men så är det ju det här med biljetterna..

However, trevlarns.
Så såg jag Melody Clubs frontsinger traska runt och dricka öl. Har sett honom på Götgatan tidigare också, haha. Det är det som är så härligt med Sverige, man bryr sig liksom inte så mycket.

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback