JAG GICK VIDARE!! :D

För  en knapp månad sedan anmälde jag till Elite Model Look tävlingens stora världsfinal, och om du blir antagen som finalist så innebär det att du tävlar internationellt med modeller över hela världen.
 
Jag gick vidare.. Dom vill träffa mig. Jag ska på casting.

DET HÄR ÄR HELT INSANE!! Och nervöst, och konstigt, och jag kan knappt förstå det.
Och ja, jag vet. Jag har inte blivit vald till själva tävlingen ännu, det är "bara" casting men de tror att jag kan passa som en eventuell finalist, oh my oh my oh my.

Jag vågade inte drömma om det här när jag skickade in bilderna, jag hoppades men inte fan trodde jag att ett grattismail skulle dimpa ner i inboxen några veckor sedan.

WAAAAAAAAAAAAAAAH :D:D

Ahahaha.

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback