En dag..

ska jag hit


Macchu Picchu

Men det är dyrt att åka till Peru. Sydamerika är så fantastiskt så nog ska jag dit alltid, men det lär ju inte bli än på några år. .

Nästa utlandsresa kan med lite tur och skicklighet bli i november, annars blir det Italien sommar 07 istället om det går som planerat. Eller Frankrike för den delen.
Det är förvisso helt underbart och jag lär ha det helt lovey, jag är bara så eager att se nya platser just nu. Det är nästan lite löjligt. Hoppas det sitter i dagen jag har pengar, för då ska jag ha kul.

Sen vore någon av örarna ovanför Venezuela rätt kul, typ St Vincent and Luis, bara för att namnet är så härligt haha. Venezuela verkar spännande också för den delen.

Ahh.. att drömma sig bort till framtida förhoppningar känns faktiskt lite kul.

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback