Skandal

Ok jag trodde inte att jag skulle skriva ett inlägg om det här men jag bara måste för att..
Danny ut ur Idol, Cissi stannar och Johan sitter säkert. Seriöst, jag trodde jag skulle ramla av stolen när jag insåg att Cissi fick stanna före honom.
Folk förlitade sig på att andra röstade på honom, det är förklaringen till att han försvann.
Men så har vi det här med Cissi, hon verkar jävla go men vilka röstar på henne? Hon håller inte röstmässigt och så är det bara.
Jag som var rätt säker på att Danny och Markus var de två som skule till final.
Jag menar såg ni hur chockade alla blev?
Jag brukar heller inte falla för flickfavoriter normalt sett(typ Darin eller Ola) men den här killen var genuin.


Gänget
 
Daniel Breihltz säger: Jag har aldrig nånsin under mina år i Idol varit så ledsenoch bedrövad och förbannad och arg och besviken och jag tycker det att det här är fullkomligt åt helvete och jag tycker ni ska skämmas som inte röstade på Danny.
Peter säger: Det är en superskam för mig. Jag trodde att Danny skulle vara en av de tre sista, definitivt.

Orka Idol när bara tre av fem finalister kan leverera, och en av dessa är skittråkig. Jag kanske borde överväga att faktiskt börja rösta?


Lust att kommentera?
Postat av: Filippa

MEN ELLER HUR! SKANDAL!!!!!!!!!!
Jag och mina vänner bara gräääääät och vi har fortfarande inte hämtat oss från denna CHOCK!!!
Vi ääälskar ju Danny! *snyft*


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback