Måndag, what can I say..

Dagen började ganska bra. Den här veckan innehar en speciellt stämning på skolan med tanke på allt som händer och det var kul. Plus att jag ju bara hade två lektioner idag, vilket fick det att kännas ännu bättre.
Dock så bedrar ju skenet i vanlig ordning. Jag har stått och köat utomhus i två timmar för biljetter till showen på fredag, och personen framför mig fick sista biljetten.
TVÅ TIMMAR, ståendes med några hundra bakom som fösöker tränga sig. Det hade lätt varit värt det om jag hade fått biljetterna, men nu var det så att jag skulle träffa Bella som fick stå och glo vid sidan om vilket ju inte var sådär superpeachy för någon av oss. Och så slutade jag tomhänt.
Men jag fick träffa henne i alla fall, och vi åkte hem, vilket var helnice såklart. Vi diskuterade mest, helt av allt hade jag träffat henne mer för oj vad mycket det finns att prata om ändå.
Vi gick hursomhelst och svor över hur dåligt organiserat allt var med biljetterna, då jag snubblar i stationstrappan av sten. Det var inte så jättekul kan jag ju säga, lyckligtvis gled jag mest på knä på något skumt sätt så det resulterade bara i smutsiga skor och jeans och inget annat.

I övrigt idag har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra.
Ska se till att komma ut och promenera lite i alla fall, för att rensa tankarna som man så fint brukar säga.

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Hoppas det gick bra med dig när du snubblade i trappan, måste gjort lite ont =/
Men jag förstår inte, hur kunde jag inte sett kön som gick till och med utomhus när jag gick där omkring också? :S Var jag blind eller =P Men när började du att stå? Gud vad synd att du inte fick några biljetter, och att det just var personen framför dig som den sista... =(

Postat av: Anonym

Jodå det gick bra.
Kön var inomhus i cafeterian men folk var så knäppa och tryckte på så att en kille svimmade. då sa de att de gör en kö utomhus istället, så alla sprang ut fort som fan. Jag förstår inte alls för när de släppte det andra lasset 250 biljetter(då hade jag ju stått där sedan första som tog slut jättefort) så var det bara runt 70 pers framför, om alla de köper tre var så.. iofs så smög sig folk in hela tiden. Idioter som tränger sig ungefär:/

2006-11-27 @ 18:22:03
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Jenny

Usch shit, var den ngn som svimmade också ! =( Oh no...
Usch ja, vilken dålig stil det är att tränga sig före... =( Man blir så sur så att det inte är sant. Folk gör verkligen en massa dumt nuförtiden.

2006-11-27 @ 18:42:03
URL: http://tigerkakan.blogg.se
Postat av: jenny

var det ngn* (menar jag =P)

2006-11-27 @ 18:42:36

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback