Jag hatar George Bush - here's why

Att hata George är inget som jag skäms över.
Om du dock inte riktigt gör det och inte ser anledning till, så är
den här artikeln en hint.
USA ensamt släpper ut en fjärdedel av den växthusgasen som kan förstöra våran jord, men han vägrar skriva på avtalet. Kyotoprotokollet, som länder skriver på, vilket innebär att de ska försöka minska utsläppen med en viss procent.
Men neeej, klart inte Bush skriver på. Åhh förbannade apmänniska.
Hur kan en människa av 6,3 miljarder, ha en så  stor makt på våran jord. Ska han få avgöra skillnad mellan liv och död?

Skönt att vi slipper honom snart. Jag har tagit del av aftonbladets kampanj och lovat att bland annat sänka min rumstemperatur. Gör det du också, www.aftonbladet.se.

Inse att det är för viktigt för att ignorera nu.

Inte ett vidare kul inlägg, men ni förstår säkert varför.

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback