Jag är en skolkare

Dock kändes det viktigare för mig att skolka och göra det muntliga provet på fredag när jag har hunnit plugga än att gå dit och kanske riskera förlora ett högre betyg. Ibland är det nog okej att resonera lite konstigt, även om jag får rätt dåligt samvete för min egen skull att sitta här. Jag lovade mig själv att sluta skolka.
Senare idag ska jag till stallet, lyckligtvis är detta den tidiga dagen men jag kommer antagligen ändå inte hinna rida innan det  blir mörkt. Vilket innebär att jag kommer få utforska okända stigar i kolmörker på en häst som jag bara ridit några gånger innan. Nog för att han är snäll och ägaren säger att han hittar i mörkret, så kommer det nog kännas lite nervigt sådär i början. Feg som jag är, det vill säga.

Jag har ett starkt urge att se sagan om ringen trilogin igen, hoppas att det blir av snart. Man måste ha lite tid över till dom om jag säger så, fast det vet du kanske.
Jag får trösta mig tillfälligt med Lost, Dominic Monaghan som spelar Charlie där är ju trots allt hoben Merry i filmerna. Han har alltid varit en favorit för mig, istället för Elijah eller Orlando som för så många andra.

Dominic


Jag är på ett bra humör idag. Yay to that. Och så har jag på mig en ny tröja, en t-shirt jag fick av min syster. Den har Jack Daniel's tryck, lite dumt kanske eftersom att jag inte dricker sprit, men snygg är den.

Nu blir det till att återgå. Inte för att jag gör något viktigt, men om jag skriver vidare blir det här inlägget lite väl långt. Peace out.


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback