Haha yes

Det ringde från skolan nyss. Min mentor har pratat med lite folk och imorgon ska jag på möte på rektorsexpeditionen.
Detta så att jag ska berätta om de personer som har jävlats med mig, eller som hon i telefon sa "har varit oförskämda mot mig". Det ska bli skönt att förklara, sedan får jag se vad de säger. Jag hade absolut inte väntat mig sådan här respons för att jag ville byta klass. Jag ser mig inte som mobbad eller så, absolut inte, men de är värre mot vissa än mot andra.
Jag vill inte överdriva situationen, jag ska helt enkelt förklara vad det är så får vi se vad de gör med det.
Förhoppningvis får jag även veta om jag får göra klassbytet imorgon.

Yaaay progress.

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Vad kul annika ! =) Du förtjänar verkligen en bra klass =) Inget skoj alls att gå med dem idioterna i den mentorsgruppen du går i nu. Yaaay för dig ! ;)


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback