Gårdagen ägde

Igår var verkligen riktigt kul.
Till att börja med så var vi nio stycken(i alla fall till en början, vi var åtta stycken senare). Sedan råkar det vara så att alla dessa nio är väldigt knäppa på ett underbart sätt, så det började med sushi och slutade i fantastisk kaos.

 

Vi möttes upp och begav oss till ett litet mysigt sushiställe. Vi hade det helt för oss själva vilket kändes klockrent för då slapp vi vara rädda att störa någon.
Vi satt där i kanske två timmar. Det var första sushigången för mig och en viss Bokis, och vi både höll väl med om att det kanske inte var så toppen.. hrm. Jag var i alla fall bättre med ätpinnarna än honom! Här fotade vi en hel del sköna bilder.

Sedan hittade vi ett svindyrt cafe, men det hade kuddar och trevliga fåtöljer så vi slog oss ner ändå. Jag kände att jag inte hade råd att köpa något så Markus och Frej slängde på mig deras växelpengar. 27 spänn! haha.
Precis på vägen ut ur cafeet så blev det en mixup som resulterade i att alla bytte namn med varandra. Det här orsakade stor förvirring vid senare tillfällen. Jag skulle lystra till Frej och han till mitt namn.
Med andra ord så var det ganska dumt.



Vi gick vidare till McDonalds då att vi skulle ha råd att köpa något och där satt vi i ungefär en halvtimma. Här hade vi förstås också roligt, alla försökte gömma sig bakom en pelare men det gick ju som det gick.
Det var efter detta, på vägen hem, som det hela vart kaos.
Det är svårt att sammanfatta;
Frej på Niclas rygg, skuttande över övergångställen, 7 pers i en hiss, utbyte av jackor, fakehomosexuella, knävecksfällningar, alla i en hög på tåget, alla i varandras knän, lårsmekningsfestivalen som låter bra mycket mer pervers än den var, ett konstant skrattande, den huvudlöse mannen..
The list goes on.


(den huvudlöse mannen).

Nästa gång alla hänger(då inklusive Jenny, yay!) blir den 9e december på våran MiniJulafton. Can't wait!
Jag vet helt enkelt inga som har så kul som vi har.

<3


Lust att kommentera?
Postat av: B

Seriöst, perfekt sammanfattat!

2006-11-21 @ 16:15:43

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback