Tom

en tom men ändå så stark känsla. Jag har gråtit i över en timma nu. jag trodde tårarna tagit slut men de bara fortsätter att rinna. precis lika intensivt som innan.
Jag önskar jag kunde förklara här men det är inte lägligt.
Ibland önskar jag att jag inte kände så mycket, att jag var mera kall. Att jag inte tog åt mig lika mycket av hur andra mår. samtidigt vill jag bry mig, det bara smärtar så mycket att känna att inte kunna hjälpa.

when you love someone but it goes to waste

jag ringde precious och vi pratade i nästan en timme. jag grät oavbrutet. men vi har kommit fram till saker. det är skönt, det hade jag inte gjort själv.
tack precious, du förstår..

and I will try to Fix you.

Plötsligt greppade jag situationen. jag greppade det som är. det var det som hände ikväll. Det är smärtsamt att inse.
det ska inte vara såhär.

Det ska inte vara såhär.


Lust att kommentera?
Postat av: B

I love you, we will get through this

2006-12-24 @ 11:55:13

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback