The Christmas Eve

Det har varit riktigt trevligt verkligen, alla är jätteöjda med presenterna och trots att vi har sett Kalle Anka flertaliga gånger lyckades vi få det riktigt underhållande.
Nu ska vi bara ta det lugnt fram till Karl Bertils Julafton på SVT1 klockan 19, precis lika obligatoriskt som Kalle Anka i den här familjen.

Så då är det väl läge att berätta om allt fint jag fick?

Tack för de superschyssta presenterna allihopa!
Ska bli superskönt att kunna fota obehindrat igen, ska handla massa på Carlings, kan sminka mig snyggt och har nu dessutom 13 Johnny Depp filmer i samlingen..
Oh yeah.

Och nej det är inte bara presenterna som spelar roll, jag vet. Vi har faktiskt jättetrevligt vill jag lova.


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback