Som en drömmare..

Lanananana. Jag lyssnar på Gyllene Tider - Tuffa Tider
 
Jag blir så irriterad. Varför har inte jag den där naturliga fallenheten för att vårda sig själv? Mitt hår och min hy är fult, jag kan inte sminka mig och än mindre fixa  en schysst frisryr som håller sig någorlunda.
Jag går mest runt och känner att jag ser förjävlig ut. Och det är ju lite tråkigt, och något jag har funderat speciellt på idag.
Och de som säger emot har väl fått för sig något för det är väldigt sant, punkt.
För övrigt är det Friskis och svettis(ugh, hata namnet) för första gången för mig på torsdag. Det kanske blir kul till och med, ska ju dit med Jenny och träning kan ju vara lite roligt ibland:)

At the moment har jag en liten paus, men har faktiskt suttit och studerat matte ett tag nu. Det går jättebra, och jag känner mig faktiskt ganska confident inför provet imorgon.
Det känns så givande att plugga all of a sudden.

Imorgon är det lucia! En lussebulle skulle sitta jäkligt fint då så jag får se vad jag hittar på.

Ciao ni som fått för er att läsa.

Lust att kommentera?
Postat av: Frej

Jag råkade se/läsa detta och måste säga att jag håller inte med alls. Du ser väldigt bra ut, men det är väl svårt att se det i sig själv antar jag. Jag hoppas att mitt ord är värt något överhuvudtaget iaf.

2006-12-12 @ 22:34:12
Postat av: A

tack Frej!:D
såklart ditt ord betyder något, det är värt jättemycket.


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback