Shoppinguppdrag&helg

Igår begav jag, Bella och Marcus oss in till stan med ett uppdrag: Kläder till Marcus.
Vi var ute affärer i ungefär fem timmar och spenderade det mesta av stackarens pengar, men resultatet blev grymt. Det är kul att shoppa åt andra, jag tänkte inte ens på att jag inte jade råd att köpa ett dyft till mig själv.
Det är härligt med killar när de är öppna för förslag och ger en såpass fria händer som jag och Bella fick. Det blev kläder från Carlings, JC och H&M främst.

Sedan satt vi på ett cafe en stund innan vi åkte hem. När vi sedan skulle åka med tåget blev det en försening på sisådär någon minut och vi kom lagom till att se bussen åka iväg. Så det blev till att gå hem från stationen, och jag är så väldigt glad att jag inte valde stövlarna med hög klack..
Senar igår kom Sebbe över och vi satt och snackade länge, det var trevligt.

En bra lördag, och idag ska jag strax iväg till stallet och rida min medryttarhäst, som skickligt nog bet av sig en del av sin tunga igår. Suck, dessa djur.

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

men lilla notte då... :( =P


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback