MiniJulen

Igår runt klockan sju-åtta dök nio av mina polare upp för att fira en tidig jul! Det var pyntat och dekorerat med julkulor i taket och en liten julgran. Det fanns pepparkakor och Julmust i överflöd, massa julmusik och presenter att dela ut.

Och låt mig säga såhär. Konfettispray, leksakspistoler som skjuter frigolitmisiler, en medelstor sugpropp och gott humör kan i kombination med högt sockerintag och allmänt knäppa personligheter resultera i en massa olika saker.



Det var verkligen jättekul och trevligt.
Det blev också sent/tidigt. Faktum är att sju stycken stannade hela natten.
Jag har inte sovit en sekund på över ett dygn.

Att sitta uppe hela natten kan resultera i en hel del saker, som  det fina uttrycket "det är feligt att mänskla", vilket förstås var jätteroligt fyra på morgonen.
Det har även blivit en del julklappsäckskidnappning, armbrytning, folk som bär varandra, folk som skjuter varandra, skratt, diskussioner och dumheter. Och konfettispray överallt. I folks hår, på kläder och luvorm på mattan, på bord och i maten. Lovely.

Efter 15 timmar ihop och en massasköna bilder så känns kvällen hellyckad.

Nu ska jag försöka hålla mig vaken till en normal sovtid så att jag inte vänder på hela mitt dygn. Ciao!


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback