Merry Xmas

Idag mår jag bättre, det känns inte lika påtagligt även om det finns kvar.
Jag ska ha det så absolut bra som jag kan idag. Det är mysigt i huset, släkten kommer över och tro det eller ej men det ska bil jättetrevligt att träffa dom, familjen är på bra humör och det är faktiskt den sista julen syrran bor hemma och då är det ju lite extra speciellt.
Det ska bli kul att se reaktioner på mina julklappar, och självklart att se vad jag får, om jag får den där efterlängtade digitalkameran eller inte;)

God Jul på er, hoppas att ni får en fantastisk dag oavsett om ni firar jul eller inte.

Dagens låt: John Lennon - Imagine

Lust att kommentera?
Postat av: Bella

God Jul My Love!

2006-12-24 @ 11:56:13
Postat av: A

God Juuuul precious!

2006-12-24 @ 12:06:07

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback