Knäppsläkt

Nu är det konstaterat. Pappas sida av släkten är precis lika knäpp som mammas.
Det är svårt att ge exempel men det är himla många sköna kommentarer och mycket skratt under våra julmiddagar, vilket är pure joy.

Min farmor berättade dock lite roligt om hur hon från början ville vara med min farfar. Hon var ung och rastlös och ville ha en kille. Så sa hon till en manlig kompis att ta med dig foton på lite killar, men dom får inte röka och inte supa(Kusin Andreas kommentar: "hur platsade farfar in där? haha" ).
Hur som helst tog kompis med sig bilder, farmor granskade de olika ansiktena, pekade sedan på farfar och sa "Den ska jag ha".
Nu har de varit tillsammans i 60 år.

Erkänn, lite käckt är det.

Nu börjar jag se fram emot nyår, ska fira med vännerna. Vet inte hur många vi blir, men det blir nice hur som helst. skönt att ha saker att se fram emot just nu.

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback